- Objavljeno: 04.05.2018.
Javni poziv za podnošenje ponuda za zakup poslovnih prostora 1/18 - Osijek, Vinkovci
ROK ZA PODNOŠENJE PONUDA: 28. svibnja 2018. godine do 12:00 sati
Na temelju Odluke Ministarstva državne imovine Klasa: 372-01/17-01/153, Urbroj: 536-03-01-02/02-17-01 od 17. travnja 2018. godine, društvo DRŽAVNE NEKRETNINE d.o.o. objavljujeJAVNI POZIV ZA PODNOŠENJE PONUDA ZA ZAKUP POSLOVNIH PROSTORA 1/18
Predmet javnog poziva su poslovni prostori navedeni u tabelarnom prikazu kako slijedi:
Rb | oznaka PP | Grad | Adresa | Položaj | Pov. m2 |
En. cert. |
Djelatnost | Jamčevina HRK |
Početna zakupnina HRK |
Vrijeme i datum pregleda |
1. | PP284 | OSIJEK | Adama Reisnera 65 |
prizemlje | 79.24 | D / E | ugostiteljska (osim restorana), uredska, trgovačka, humanitarne, socijalne, zdravstvene i udruge za zaštitu djece, mladeži i obitelji, ostale udruge i umjetničke radionice, obrt i proizvodne djelatnosti | 8.639,70 | 2.879,90 | 17. 05. 2018. 12.15 – 12.45 |
2. | PP6631 | OSIJEK | Gornjodravska obala 93 |
visoko prizemlje |
54.30 | F / D | uredska, skladišta, humanitarne, socijalne, zdravstvene i udruge za zaštitu djece, mladeži i obitelji, ostale udruge i umjetničke radionice, obrt i proizvodne djelatnosti | 2.867,04 | 955,68 | 14. 05. 2018. 11.30 – 12.00 |
3. | PP302 | OSIJEK | Hrvatske Republike 5 |
ulično prizemlje |
118.91 | D / B | ugostiteljska (osim restorana), uredska, trgovačka, humanitarne, socijalne, zdravstvene i udruge za zaštitu djece, mladeži i obitelji, ostale udruge i umjetničke radionice, obrt-tiha djelatnost i proizvodne djelatnosti | 15.153,90 | 5.051,30 | 17. 05. 2018. 10.45 – 11.15 |
4. | PP299 | OSIJEK | Hrvatske Republike 7 |
ulično prizemlje |
21.70 | G / G | uredska, trgovačka, humanitarne, socijalne, zdravstvene i udruge za zaštitu djece, mladeži i obitelji, ostale udruge i umjetničke radionice, obrt-tiha djelatnost i proizvodne djelatnosti | 1.328,04 | 442,68 | 17. 05. 2018. 10.00 – 10.30 |
5. | PP6813 | OSIJEK | Ivana Gundulića 66 |
ulično prizemlje |
20.61 | F | uredska, trgovačka, humanitarne, socijalne, zdravstvene i udruge za zaštitu djece, mladeži i obitelji, ostale udruge i umjetničke radionice, obrt-tiha djelatnost i proizvodne djelatnosti | 1.261,32 | 420,44 | 16. 05. 2018. 12.15 – 12.45 |
6. | PP307 | OSIJEK | J.J. Strossmayera 115 |
ulično prizemlje |
57.53 | E / G | uredska, trgovačka, skladišta, humanitarne, socijalne, zdravstvene i udruge za zaštitu djece, mladeži i obitelji, ostale udruge i umjetničke radionice, obrt i proizvodne djelatnosti | 3.037,59 | 1.012,53 | 14. 05. 2018. 10.00 – 10.30 |
7. | PP3127 | OSIJEK | J.J. Strossmayera 3 |
ulično prizemlje |
156.35 | E / D | uredska, trgovačka, humanitarne, socijalne, zdravstvene i udruge za zaštitu djece, mladeži i obitelji, ostale udruge i umjetničke radionice, obrt-tiha djelatnost i proizvodne djelatnosti | 10.881,96 | 3.627,32 | 14. 05. 2018. 12.15 – 12.45 |
8. | PP317 | OSIJEK | Kuhačeva 13 |
prizemlje ul. dijela, lijevo od ulaza |
58.41 | E / G | ugostiteljska (osim restorana), uredska, trgovačka, obrt-tiha djelatnost i proizvodne djelatnosti | 9.925,02 | 3.308,34 | 18. 05. 2018. 11.30 – 12.00 |
9. | PP286 | OSIJEK | Pavla Pejačevića 48 |
prizemlje prizemne kuće |
39.06 | E / D | uredska, trgovačka, skladišta, humanitarne, socijalne, zdravstvene i udruge za zaštitu djece, mladeži i obitelji, ostale udruge i umjetničke radionice, obrt i proizvodne djelatnosti | 2.062,38 | 687,46 | 14. 05. 2018. 10.45 – 11.15 |
10. | PP6934 | OSIJEK | Ribarska 3 |
podrum zgrade |
125.05 | D / E | skladišta, humanitarne, socijalne, zdravstvene i udruge za zaštitu djece, mladeži i obitelji, ostale udruge i umjetničke radionice, obrt-tiha djelatnost i proizvodne djelatnosti | 3.376,35 | 1.125,45 | 15. 05 .2018. 10.00 – 10.30 |
11. | PP6865 | OSIJEK | Ružina 2 |
ulično prizemlje |
14.17 | D / B | uredska, trgovačka, humanitarne, socijalne, zdravstvene i udruge za zaštitu djece, mladeži i obitelji, ostale udruge i umjetničke radionice, obrt-tiha djelatnost i proizvodne djelatnosti | 867,21 | 289,07 | 16. 05. 2018. 10.00 – 10.30 |
12. | PP2991 | OSIJEK | Stjepana Radića 22 |
ulično prizemlje |
60.51 | D / B | ugostiteljska (osim restorana), uredska, trgovačka, humanitarne, socijalne, zdravstvene i udruge za zaštitu djece, mladeži i obitelji, ostale udruge i umjetničke radionice, obrt - tiha djelatnost i proizvodne djelatnosti | 10.281,87 | 3.427,29 | 17. 05. 2018. 11.30 – 12.00 |
13. | PP3162 | OSIJEK | Sv. Ane 52 |
poslovni prostor, ulična zgrada |
28.49 | C / F | trgovačka, humanitarne, socijalne, zdravstvene i udruge za zaštitu djece, mladeži i obitelji, ostale udruge i umjetničke radionice, obrt-tiha djelatnost i proizvodne djelatnosti | 1.512,81 | 504,27 | 16. 05. 2018. 10.45 – 11.15 |
14. | PP3163 | OSIJEK | Sv.Ane 52 |
poslovni prostor, ulični dio kuće |
22.89 | E / G | trgovačka, humanitarne, socijalne, zdravstvene i udruge za zaštitu djece, mladeži i obitelji, ostale udruge i umjetničke radionice, obrt-tiha djelatnost i proizvodne djelatnosti | 1.215,45 | 405,15 | 16. 05. 2018. 10.45 – 11.15 |
15. | PP361 | OSIJEK | Trg bana Josipa Jelačića 8 |
ulično prizemlje, desno od ulaza |
30.00 | F / F | uredska, trgovačka, humanitarne, socijalne, zdravstvene i udruge za zaštitu djece, mladeži i obitelji, ostale udruge i umjetničke radionice, obrt-tiha djelatnost i proizvodne djelatnosti | 2.088,00 | 696,00 | 18. 05. 2018. 12.15 – 12.45 |
16. | PP3245 | OSIJEK | Trg Ivana Pavla II br 1 |
poslovni prostor |
17.11 | D / F | ugostiteljska (osim restorana), uredska, trgovačka, obrt-tiha djelatnost i proizvodne djelatnosti | 2.907,33 | 969,11 | 15. 05. 2018. 10.45 – 11.15 |
17. | N.K. O.16 PP7235 |
OSIJEK | Vijenac kraljeve Sutjeske 2 |
prizemlje | 81.37 | D / G | trgovačka, skladišta, humanitarne, socijalne, zdravstvene i udruge za zaštitu djece, mladeži i obitelji, ostale udruge i umjetničke radionice, obrt i proizvodne djelatnosti | 3.168,54 | 1.056,18 | 18. 05. 2018. 10.00 – 10.30 |
18. | PP3323 * |
OSIJEK | Vukovarska 22 |
posl.pr. br.1 u uličnom prizemlju, prvi desno od ulaza u zgradu |
37.26 | D / B | uredska, trgovačka, skladišta, humanitarne, socijalne, zdravstvene i udruge za zaštitu djece, mladeži i obitelji, ostale udruge i umjetničke radionice, obrt i proizvodne djelatnosti | 1.967,34 | 655,78 | 18. 05. 2018. 10.45 – 11.15 |
19. | PP3324 | OSIJEK | Vukovarska 22 |
posl.pr. br.2 u uličnom prizemlju, drugi ulaz desno od ulaza u zgradu |
37.47 | D / B | uredska, trgovačka, skladišta, humanitarne, socijalne, zdravstvene i udruge za zaštitu djece, mladeži i obitelji, ostale udruge i umjetničke radionice, obrt i proizvodne djelatnosti | 1.978,41 | 659,47 | 18. 05. 2018. 10.45 – 11.15 |
20. | PP3325 | OSIJEK | Vukovarska 22 |
poslovni prostor u dvorištu |
46.45 | F / G | uredska, skladišta, humanitarne, socijalne, zdravstvene i udruge za zaštitu djece, mladeži i obitelji, ostale udruge i umjetničke radionice, obrt i proizvodne djelatnosti | 1.962,06 | 654,02 | 18. 05. 2018. 10.45 – 11.15 |
21. | PP3101 | OSIJEK | Županijska 11 |
ulični dio stambeno poslovne zgrade |
146.81 | B | financijska, kladionice i igre na sreću, uredska, trgovačka, obrt-tiha djelatnost i proizvodne djelatnosti | 31.182,45 | 10.394,15 | 15. 05. 2018. 11.30 – 12.00 |
22. | PP6661 | OSIJEK | Županijska 20 |
ulično prizemlje |
69.34 | F / E | uredska, trgovačka, obrt-tiha djelatnost i proizvodne djelatnosti | 4.826,07 | 1.608,69 | 15. 05. 2018. 12.15 – 12.45 |
23. | PP2979 | OSIJEK | Županijska 30 |
poslovni prostor u dvorištu |
138.88 | E / F | skladišta, humanitarne, socijalne, zdravstvene i udruge za zaštitu djece, mladeži i obitelji, ostale udruge i umjetničke radionice, obrt i proizvodne djelatnosti | 3.333,12 | 1.111,04 | 16. 05. 2018. 11.30 – 12.00 |
24. | PP2980 | OSIJEK | Županijska 30 |
poslovni prostor u dvorištu |
126.00 | F / G | skladišta, humanitarne, socijalne, zdravstvene i udruge za zaštitu djece, mladeži i obitelji, ostale udruge i umjetničke radionice, obrt i proizvodne djelatnosti | 3.024,00 | 1.008,00 | 16. 05. 2018. 11.30 – 12.00 |
25. | PP2981 ** |
OSIJEK | Županijska 30 |
poslovni prostor dvorište, I kat |
259,31 |
G / F | humanitarne, socijalne, zdravstvene i udruge za zaštitu djece, mladeži i obitelji, ostale udruge i umjetničke radionice, obrt i proizvodne djelatnosti | 3.108,12 | 1.036,04 | 16. 05. 2018. 11.30 – 12.00 |
26. | PP3002 | VINKOVCI | Duga ulica 34 |
ulični dio zgrade |
14.00 | F / G | trgovačka, uredska, skladišta, deficitarne djelatnosti | 1.417,50 | 472,50 | 21. 05. 2018. 10.00 – 10.30 |
*Poslovni prostor pod rednim brojem 18, prostor oznake PP3323, sastoji se od prostora površine 24,00 m2 smještenom u prizemlju te prostora površine 13,26 m2 smještenom u podrumu zgrade.
**Poslovni prostor pod rednim brojem 25, prostor oznake PP2981, u naravi je površine
OPĆI PODACI:
- ROK ZA PODNOŠENJE PONUDA: 28. svibnja 2018. godine do 12:00 sati
- Ugovor o zakupu poslovnog prostora sklopit će se s ponuditeljem koji uz ispunjenje ostalih uvjeta iz natječaja ponudi najviši iznos zakupnine. Ugovori o zakupu sklapaju se na rok od 5 godina. Ugovorom će se regulirati uvjeti održavanja i korištenja poslovnog prostora kao i namjena te način godišnjeg usklađivanja cijene zakupa s rastom troškova života.
- Poslovni prostor se daje u zakup u viđenom stanju. Potpisom Ugovora o zakupu poslovnog prostora i primopredajnog zapisnika, zakupnik potvrđuje da je poslovni prostor primio u viđenom stanju i suglasan je da će prostor urediti (ako je to potrebno) o vlastitom trošku kako bi u njemu mogao obavljati ugovorenu djelatnost. Također se zakupnik odriče prava potraživati naknadu od zakupodavca za uložena sredstva u poslovni prostor, s bilo koje osnove (naknade štete, stjecanja bez osnove, smanjenja zakupnine i dr.), bez obzira jesu li sredstva uložena sa ili bez suglasnosti zakupodavca.
- Osim zakupnine, zakupnik se obvezuje plaćati sve tekuće troškove održavanja prostora te troškove koji proizlaze iz korištenja, održavanja i uređenja prostora (struja, voda, telefon, grijanje, spomenička renta, pričuva, komunalna, vodna naknada i drugo).
- Zakupnik ne može vršiti preinake predmetnog prostora bez pismenog pristanka zakupodavca te se i u slučaju pristanka zakupodavca obvezuje sam snositi troškove i odriče se bilo kakvih namirenja istih od strane zakupodavca, te preuzima obvezu nadoknade za svu eventualnu štetu uzrokovanu zakupodavcu, ili trećim osobama uslijed obavljanja preinaka.
- Zakupnik ne može poslovni prostor dati u podzakup.
- Ugovor o zakupu sačinjava se kao ovršna isprava sukladno Zakonu o javnom bilježništvu (Narodne novine, br. 78/93, 29/94, 162/98, 16/07, 75/09, 120/16) te svi troškovi solemnizacije ugovora padaju na teret zakupnika.
- Pisana ponuda za zakup s potrebnim prilozima podnosi se u utvrđenom roku neposredno u pisarnici ili preporučenom pošiljkom društvu DRŽAVNE NEKRETNINE d.o.o., Planinska 1, Zagreb, u zatvorenoj omotnici s naznakom:
"NATJEČAJ ZA ZAKUP POSLOVNIH PROSTORA BROJ 1/18 " - REDNI BROJ PROSTORA (upisati redni broj prostora za koji se daje ponuda) i upozorenjem koje je potrebno napisati na obje strane omotnice: "NE OTVARATI do 28. svibnja 2018. godine do 13:00 sati.
- Ponude će se javno otvarati u prostorijama zgrade Ministarstva državne imovine, Zagreb, Dežmanova 10, dana 28. svibnja 2018. u 13:00 sati. Otvaranju ponuda mogu pristupiti ponuditelji ili njihovi opunomoćenici.
- Ponude predane neposredno u pisarnicu nakon isteka roka za podnošenje ponuda ili poslane poštom, a zaprimljene nakon isteka roka za podnošenje ponuda smatrat će se zakašnjelim ponudama i neće se uzimati u razmatranje, nego će biti vraćene Ponuditelju.
- Kontakt informacije radnim danom od 9-11 sati, tel: 031/628 505, 01/6346 286, 01/6346 482 i 01/6346 312.
- Cjeloviti tekst javnog natječaja objavljen je na internetskim stranicama www.imovina.gov.hr, www.hr-nekretnine.hr i www.hgk.hr, a sve ostale informacije vezane za zakup poslovnih prostora nalaze se na internetskim stranicama Ministarstva Državne imovine te društva DRŽAVNE NEKRETNIENE d.o.o.
OPĆI UVJETI ZA PODNOŠENJE PONUDA
- Ponuditelj je dužan uplatiti jamčevinu za poslovni prostor u gore navedenom iznosu za određeni poslovni prostor u korist DRŽAVNIH NEKRETNINA d.o.o., na račun broj HR0223900011100807245, s pozivom na broj 21471-118-broj poslovnog prostora (broj poslovnog prostora je broj iz gornjeg tabelarnog prikaza, a odnosi se na redni broj poslovnog prostora za koji se daje ponuda).
- Najbolji ponuditelj mora na račun iz točke 1. nakon obavijesti o prihvaćanju ponude do potpisa ugovora uplatiti razliku između iznosa jamčevine i iznosa tri mjesečne zakupnine uvećane za PDV iz ponude na ime beskamatnog pologa koji ostaje zakupodavcu do kraja ugovorenog roka zakupa
ili
dostaviti bankarsku garanciju u visini tri mjesečne zakupnine uvećane za PDV i to bezuvjetnu garanciju, izdanu u korist DRŽAVNIH NEKRETNINA d.o.o., plativu na "prvi poziv" i "bez prigovora" izdanu od prvoklasne banke, s rokom valjanosti do isteka ugovora o zakupu, uz dodatni respiro rok od 3 mjeseca, kao jamstvo za uredno ispunjenje ugovora. Ukoliko ponuditelj dostavi navedenu garanciju, DRŽAVNE NEKRETNINE d.o.o. će mu vratiti jamčevinu.
- Ponuditelj je dužan navesti djelatnost koju će obavljati u poslovnom prostoru, koja treba biti u okviru djelatnosti navedenih u ovom javnom pozivu za podnošenje ponuda za zakup poslovnih prostora. Djelatnosti za pojedine poslovne prostore predložene su od strane DRŽAVNIH NEKRETNINA d.o.o. a što ne isključuje mogućnost da su gradovi i općine donijeli odluke o ograničenju djelatnosti na pojedinim lokacijama, te u tom slučaju DRŽAVNE NEKRETNINE d.o.o. ne odgovaraju za posljedice zbog nemogućnosti korištenja poslovnog prostora za određenu djelatnost.
- Pravo na podnošenje ponude imaju fizičke osobe koje imaju registrirani obrt ili obavljaju samostalnu profesionalnu djelatnost i pravne osobe.
- Ukoliko pristignu dvije ponude sa istim iznosom zakupnine koji je ujedno i najviši ponuđeni iznos zakupnine, ponuditelji će biti pozvani da u roku od sedam dana po primitku obavijesti dostave dopunu ponude..
- Neće se razmatrati ponude:
- fizičkih i pravnih osoba koje su dužnici po osnovi javnih davanja o kojima službenu evidenciju vodi Ministarstvo financija – Porezna uprava.
- fizičkih i pravnih osoba koji su dužnici s osnove korištenja nekretnina u vlasništvu Republike Hrvatske, a koje su u nadležnosti Ministarstva državne imovine i DRŽAVNIH NEKRETNINA d.o.o.
- fizičkih i pravnih osoba koji su dužnici s osnove korištenja nekretnina u vlasništvu Republike Hrvatske, a koje su u nadležnosti Ministarstva državne imovine i DRŽAVNIH NEKRETNINA d.o.o.
- Najpovoljnijem ponuditelju neće se vratiti jamčevina ukoliko odustane od ponude, odnosno od sklapanja ugovora o zakupu poslovnog prostora, a isto će se smatrati ukoliko najpovoljniji ponuditelj nakon zaprimanja obavijesti o prihvaćanju ponude ne postupi prema točki 2. uvjeta za podnošenje ponude. U tom slučaju sklapanje ugovora o zakupu poslovnog prostora ponudit će se prvom sljedećem ponuditelju koji je ponudio nižu zakupninu, pod uvjetom da pristane na zakup s najviše ponuđenom zakupninom za isti poslovni prostor.
- Na ponuđeni neto iznos mjesečne zakupnine obračunava se stopa PDV-a, temeljem Zakona o porezu na dodanu vrijednost (Narodne novine, br. 73/13, 99/13, 148/13 i 153/13, 143/14, 115/16).
- Ministarstvo državne imovine do zaključenja ugovora pridržava pravo poništenja natječaja za svaki od naprijed navedenih poslovnih prostora i neprihvaćanja niti jedne ponude.
SADRŽAJ PONUDE
- Svaka ponuda mora sadržavati redni broj i adresu poslovnog prostora iz oglasa za koji se daje ponuda.
- Ponuda fizičkih osoba mora sadržavati:
- ime i prezime ponuditelja;
- OIB
- presliku osobne iskaznice s podatkom o prebivalištu;
- presliku izvatka iz obrtnog registra iz kojih mora biti vidljivo da je ponuditelj registriran za djelatnost koja je oglašena.
- OIB
- presliku osobne iskaznice s podatkom o prebivalištu;
- presliku izvatka iz obrtnog registra iz kojih mora biti vidljivo da je ponuditelj registriran za djelatnost koja je oglašena.
Osobe koje se u ponudi pozivaju na Zakon o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji (članak 132. navedenog Zakona), ako ispunjavaju uvjete natječaja i prihvate najviši ponuđeni iznos mjesečne zakupnine, moraju dostaviti i sljedeće dokumente:
- potvrdu o statusu člana uže i šire obitelji smrtno stradalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata i člana uže i šire obitelji nestalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata (izdaje nadležno tijelo državne uprave prema mjestu prebivališta);
- potvrdu o statusu hrvatskog ratnog vojnog invalida iz Domovinskog rata (izdaje nadležno tijelo državne uprave prema mjestu prebivališta);
- potvrdu o statusu hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata i dragovoljca iz Domovinskog rata (izdaje nadležno tijelo MORH ili MUP);
- dokaz o registraciji braniteljske socijalno-radne zadruge za obavljanje registrirane djelatnosti koje su evidentirane u evidenciji braniteljskih socijalno-radnih zadruga koju vodi Ministarstvo hrvatskih branitelja;
- potvrdu o statusu užeg člana (djeteta) hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata;
- izjavu da ponuditelj nije u zakupu drugog poslovnog prostora, neovisno po kojoj je osnovi ostvaren, a sve sukladno članku 132. navedenog Zakona.
- potvrdu o statusu hrvatskog ratnog vojnog invalida iz Domovinskog rata (izdaje nadležno tijelo državne uprave prema mjestu prebivališta);
- potvrdu o statusu hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata i dragovoljca iz Domovinskog rata (izdaje nadležno tijelo MORH ili MUP);
- dokaz o registraciji braniteljske socijalno-radne zadruge za obavljanje registrirane djelatnosti koje su evidentirane u evidenciji braniteljskih socijalno-radnih zadruga koju vodi Ministarstvo hrvatskih branitelja;
- potvrdu o statusu užeg člana (djeteta) hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata;
- izjavu da ponuditelj nije u zakupu drugog poslovnog prostora, neovisno po kojoj je osnovi ostvaren, a sve sukladno članku 132. navedenog Zakona.
- Ponuda pravnih osoba mora sadržavati:
- naziv ponuditelja;
- sjedište osobe;
- OIB
- preslika izvatka iz sudskog registra iz kojih mora biti vidljivo da je tvrtka registrirana za djelatnost koja je oglašena;
- preslika o registraciji političke stranke ili udruge građana, ako je ponuditelj politička stranka ili udruga građana, odnosno presliku rješenja o upisu u odgovarajući upisnik za ostale pravne osobe.
- sjedište osobe;
- OIB
- preslika izvatka iz sudskog registra iz kojih mora biti vidljivo da je tvrtka registrirana za djelatnost koja je oglašena;
- preslika o registraciji političke stranke ili udruge građana, ako je ponuditelj politička stranka ili udruga građana, odnosno presliku rješenja o upisu u odgovarajući upisnik za ostale pravne osobe.
- Ponuđeni neto iznos mjesečne zakupnine koji ne može biti manji od početnog.
- Dokaz o izvršenoj uplati jamčevine.
- Potvrde o stanju dospjelog dug po osnovi poreza, izdanu od nadležne porezne uprave Ministarstva financija, ne stariju od 30 dana.
- Opis (specifikaciju) djelatnosti koju bi ponuditelj obavljao u prostoru, a koja je u okviru oglašene djelatnosti.
- Broj računa prema IBAN konstrukciji računa za povrat jamčevine.
- Ime i prezime, broj telefona, e-mail osobe za kontakt.
- Potvrde, uvjerenja, izvatci i druga dokumentacija ne smiju biti stariji od 6 mjeseci, ukoliko nije drugačije navedeno u ovom javnom pozivu.
- Društvo DRŽAVNE NEKRETNINE d.o.o. zadržava pravo pozvati najpovoljnijeg ponuditelja koji je u ponudi priložio preslike izvadaka, uvjerenja i potvrda, da u primjerenom roku, a prije donošenja odluke o izboru najpovoljnije ponude, dostaviti izvornik ili ovjerene preslike istih. Ukoliko u primjerenom roku pozvani ponuditelj ne dostavi traženu dokumentaciju, smatrat će se da je odustao od ponude.
- Ako se ponuditelj natječe za više oglašenih poslovnih prostora, za svaki je potrebno dati odvojenu ponudu u posebnoj omotnici sa svim prilozima koje ponuda mora sadržavati.
- Ponuda i priložena dokumentacija trajno se zadržavaju te se ne vraćaju ponuditelju.
- Ponude suprotne ovom pozivu, nepotpune ponude koje ne sadrže dokumente i podatke sukladno ovom javnom pozivu i uvjetne ponude neće se razmatrati.