Natječaj za zakup poslovnih prostora u Zagrebu - 1/17

Slika /arhiva-midim//slike/shutterstock_104785919.jpg

ROK ZA PODNOŠENJE PONUDA: 21. prosinca 2017. godine do 12:00 sati

Na temelju Odluke Ministarstva državne imovine Klasa:940-06/17-210, Urbroj: 536-03-01-02/02-17-1 od 1. prosinca 2017. godine, Državne nekretnine d.o.o. objavljuju
 

JAVNI POZIV ZA PODNOŠENJE PONUDA
ZA ZAKUP POSLOVNOG PROSTORA 1/17

 
Predmet javnog poziva su poslovni prostori navedeni u tabelarnom prikazu kako slijedi:
 
R. br.
Grad
Oznaka PP
Adresa
Površina (m2)
Položaj nekretnine
Početna mjesečna neto zakupnina (kn)
Jamčevina (kn)
Djelatnost
Razred/ oznaka energ. certif.
Vrijeme i datum pregleda
1.
ZAGREB
PP1049
Antuna Bauera 29
90,00
ulično prizemlje
4.128,30
12.384,90
ugostiteljska, trgovačka, ostale djelatnosti, uredske djelatnosti, zanatske i uslužne djelatnosti, proizvodna i tiskarska djelatnost, te skladištenje i deficitarna djelatnost
C
13.12.2017.
 
14:00 – 14:30
2.
ZAGREB
PP1053
Antuna Bauera 9
68,00
prizemlje zgrade
2.867,94
8.603,82
trgovačka, ostale djelatnosti, uredske djelatnosti, zanatske i uslužne djelatnosti, proizvodna i tiskarska djelatnost, te skladištenje i deficitarna djelatnost
C
13.12.2017.
 
13:00 – 13:30
3.
ZAGREB
PP1799
Amruševa br. 19
306,59
prizemlje (227,38m2) podrum (79,21m2) zgrade
7.377,59
22.132,79
trgovačka, ostale djelatnosti, uredske djelatnosti, zanatske i uslužne djelatnosti, proizvodna i tiskarska djelatnost, te skladištenje i deficitarna djelatnost
C
11.12.2017.
 
8:00 – 8:30
4.
ZAGREB
PP1800
Amruševa br. 19
29,33
prizemlje zgrade
1.834,59
5.503,77
ugostiteljska, trgovačka, ostale djelatnosti, uredske djelatnosti, zanatske i uslužne djelatnosti, proizvodna i tiskarska djelatnost, te skladištenje i deficitarna djelatnost
D
11.12.2017.
 
8:00 – 8:30
5.
ZAGREB
PP1064
Antuna Šoljana
31-35
48,44
lokal br. 9 prizemlje i skladište u podrumu
1.069,55
3.208,65
trgovačka, ostale djelatnosti, uredske djelatnosti, zanatske i uslužne djelatnosti, proizvodna i tiskarska djelatnost, te skladištenje i deficitarna djelatnost
D
14.12.2017.
 
14:30 – 15:00
6.
ZAGREB
PP1168
Dragutina Domjanića 1
30,00
prizemlje ulične zgrade
1.876,50
5.629,50
ugostiteljska, trgovačka, ostale djelatnosti, uredske djelatnosti, zanatske i uslužne djelatnosti, proizvodna i tiskarska djelatnost, te skladištenje i deficitarna djelatnost
C
13.12.2017.
 
12:00 – 12:30
7.
ZAGREB
PP1169
Dragutina Domjanića 23
19,70
ulično prizemlje
985,78
2.957,36
trgovačka, ostale djelatnosti, uredske djelatnosti, zanatske i uslužne djelatnosti, proizvodna i tiskarska djelatnost, te skladištenje i deficitarna djelatnost
D
13.12.2017.
 
12:00 – 12:30
8.
ZAGREB
PP1246
Gajeva ulica br. 6
180,00
II kat zgrade
8.848,00
26.544,00
ostale djelatnosti, uredske djelatnosti, zanatske i uslužne djelatnosti, proizvodna i tiskarska djelatnost, te skladištenje i deficitarna djelatnost
C
12.12.2017.
 
9:00 – 9:30
9.
ZAGREB
PP1258
Gajeva ulica br. 7
143,59
prizemlje dvorišnog krila zgrade (određene prostorije su odvojene zajedničkim hodnikom zgrade )
3.792,28
11.376,85
trgovačka, ostale djelatnosti, uredske djelatnosti, zanatske i uslužne djelatnosti, proizvodna i tiskarska djelatnost, te skladištenje i deficitarna djelatnost
C i D
12.12.2017.
 
10:00 – 10:30
10.
ZAGREB
PP1260
Gajeva ulica br. 7
294,42
podrum dvorišnog krila zgrade
5.589,62
16.768,86
trgovačka, ostale djelatnosti, uredske djelatnosti, zanatske i uslužne djelatnosti, proizvodna i tiskarska djelatnost, te skladištenje i deficitarna djelatnost
G
12.12.2017.
 
10:00 – 10:30
11.
ZAGREB
PP1259
Gajeva ulica br. 7
54,19
I.kat dvorišnog krila zgrade
2.241,19
6.723,58
trgovačka, ostale djelatnosti, uredske djelatnosti, zanatske i uslužne djelatnosti, proizvodna i tiskarska djelatnost, te skladištenje i deficitarna djelatnost
E
12.12.2017.
 
10:00 – 10:30
12.
ZAGREB
PP1303
Heinzelova br. 2/A
19,02
ulično prizemlje zgrade
951,76
2.855,28
trgovačka, ostale djelatnosti, uredske djelatnosti, zanatske i uslužne djelatnosti, proizvodna i tiskarska djelatnost, te skladištenje i deficitarna djelatnost
C
13.12.2017.
 
11:00 – 11:30
13.
ZAGREB
PP1411
Ilica 37
26,00
dvorišno prizemlje
1.127,62
3.382,86
trgovačka, ostale djelatnosti, uredske djelatnosti, zanatske i uslužne djelatnosti, proizvodna i tiskarska djelatnost, te skladištenje i deficitarna djelatnost
E
11.12.2017.
 
15:00 – 15:30
14.
ZAGREB
PP1489
Jurišićeva 10
20,87
ulično prizemlje
1.474,25
4.422,77
trgovačka, ostale djelatnosti, uredske djelatnosti, zanatske i uslužne djelatnosti, proizvodna i tiskarska djelatnost, te skladištenje i deficitarna djelatnost
E
11.12.2017.
 
9:00 – 9:30
15.
ZAGREB
PP1611
Maksimirska 34, Sermageova 2
22,00
ulično prizemlje
1.100,88
3.302,64
trgovačka, ostale djelatnosti, uredske djelatnosti, zanatske i uslužne djelatnosti, proizvodna i tiskarska djelatnost, te skladištenje i deficitarna djelatnost
E
13.12.2017.
 
9:00 – 9:30
16.
ZAGREB
PP1617
Maksimirska 44
31,35
ulično prizemlje
1.960,94
5.882,82
ugostiteljska, trgovačka, ostale djelatnosti, uredske djelatnosti, zanatske i uslužne djelatnosti, proizvodna i tiskarska djelatnost, te skladištenje i deficitarna djelatnost
E
13.12.2017.
 
10:00 – 10:30
17.
ZAGREB
PP1694
Masarykova br. 14
123,34
prizemlje ulične zgrade
7.005,36
21.016,08
ugostiteljska, trgovačka, ostale djelatnosti, uredske djelatnosti, zanatske i uslužne djelatnosti, proizvodna i tiskarska djelatnost, te skladištenje i deficitarna djelatnost
E
12.12.2017.
 
14:00 – 14:30
18.
ZAGREB
PP1781
Nova Ves 81
81,50
prizemlje ulične zgrade
3.142,39
9.427,18
trgovačka, ostale djelatnosti, uredske djelatnosti, zanatske i uslužne djelatnosti, proizvodna i tiskarska djelatnost, te skladištenje i deficitarna djelatnost
D
14.12.2017.
 
13:30 – 14:00
19.
ZAGREB
PP1750
Prolaz sestara Baković 1
22,32
ulično prizemlje i podrum
1.970,85
5.912,56
ugostiteljska, trgovačka, ostale djelatnosti, uredske djelatnosti, zanatske i uslužne djelatnosti, proizvodna i tiskarska djelatnost, te skladištenje i deficitarna djelatnost
D
11.12.2017.
 
13:00 – 13:30
20.
ZAGREB
PP1743
Prolaz sestara Baković 1 - 3
29,90
ulično prizemlje
2.640,17
7.920,51
ugostiteljska, trgovačka, ostale djelatnosti, uredske djelatnosti, zanatske i uslužne djelatnosti, proizvodna i tiskarska djelatnost, te skladištenje i deficitarna djelatnost
E
11.12.2017.
 
13:00 – 13:30
21.
ZAGREB
PP1744
Prolaz sestara Baković 3
22,32
ulično prizemlje i podrum
1.970,85
5.912,56
ugostiteljska, trgovačka, ostale djelatnosti, uredske djelatnosti, zanatske i uslužne djelatnosti, proizvodna i tiskarska djelatnost, te skladištenje i deficitarna djelatnost
D
11.12.2017.
 
13:00 – 13:30
22.
ZAGREB
PP1910 i PP1911
Prilaz Gjure Deželića 27
64,00 (fizički spojeni 31,00m2 + 33,00m2)
ulično prizemlje
2.786,62
8.359,86
trgovačka, ostale djelatnosti, uredske djelatnosti, zanatske i uslužne djelatnosti, proizvodna i tiskarska djelatnost, te skladištenje i deficitarna djelatnost
E
14.12.2017.
 
12:30 – 13:00
23.
ZAGREB
PP3059
Radićeva 37-Kamenita 1
13,84
ulično prizemlje zgrade
1.200,48
3.601,44
trgovačka, ostale djelatnosti, uredske djelatnosti, zanatske i uslužne djelatnosti, proizvodna i tiskarska djelatnost, te skladištenje i deficitarna djelatnost
F
12.12.2017.
 
12:00 – 12:30
24.
ZAGREB
PP1963
Republike Austrije 38
26,89
ulično prizemlje
1.345,57
4.036,72
trgovačka, ostale djelatnosti, uredske djelatnosti, zanatske i uslužne djelatnosti, proizvodna i tiskarska djelatnost, te skladištenje i deficitarna djelatnost
C
14.12.2017.
 
11:30 – 12:00
25.
ZAGREB
PP2665
Ribnjak 2
114,91
prizemlje ulične zgrade i spremište u podrumu
3.821,62
11.464,86
trgovačka, ostale djelatnosti, uredske djelatnosti, zanatske i uslužne djelatnosti, proizvodna i tiskarska djelatnost, te skladištenje i deficitarna djelatnost
E
11.12.2017
 
10:00 – 10:30
26.
ZAGREB
PP1987
Savska cesta 19
31,65
ulično prizemlje zgrade
1.583,76
4.751,29
trgovačka, ostale djelatnosti, uredske djelatnosti, zanatske i uslužne djelatnosti, proizvodna i tiskarska djelatnost, te skladištenje i deficitarna djelatnost
F
14.12.2017.
 
10:00 – 10:30
27.
ZAGREB
PP1990
Savska cesta 23a
20,17
prizemlje ulične zgrade
1.261,63
3.784,90
ugostiteljska, trgovačka, ostale djelatnosti, uredske djelatnosti, zanatske i uslužne djelatnosti, proizvodna i tiskarska djelatnost, te skladištenje i deficitarna djelatnost
C
14.12.2017.
 
10:30 – 11:00
28.
ZAGREB
PP2122
Trg bana J. Jelačića 15
29,19
dvorišno prizemlje zgrade
1.265,97
3.797,91
trgovačka, ostale djelatnosti, uredske djelatnosti, zanatske i uslužne djelatnosti, proizvodna i tiskarska djelatnost, te skladištenje i deficitarna djelatnost
C
11.12.2017.
 
11:00 – 11:30
29.
ZAGREB
PP2148
Tomislavov trg br. 2
77,00
podrum zgrade
1.525,45
4.576,36
trgovačka, ostale djelatnosti, uredske djelatnosti, zanatske i uslužne djelatnosti, proizvodna i tiskarska djelatnost, te skladištenje i deficitarna djelatnost
C
13.12.2017.
 
8:00 – 8:30
30.
ZAGREB
PP2154
Trg Nikole Šubića Zrinskog 17
14,32
ulično prizemlje zgrade
716,57
2.149,71
trgovačka, ostale djelatnosti, uredske djelatnosti, zanatske i uslužne djelatnosti, proizvodna i tiskarska djelatnost, te skladištenje i deficitarna djelatnost
F
14.12.2017.
 
8:00 – 8:30
 

OPĆI PODACI:
 
1. ROK ZA PODNOŠENJE PONUDA: 21. prosinca 2017. godine do 12:00 sati
 
2. Ugovor o zakupu poslovnog prostora sklopit će se s ponuditeljem koji uz ispunjenje ostalih uvjeta iz natječaja ponudi najviši iznos zakupnine. Ugovori o zakupu sklapaju se na rok od 5 godina. Ugovorom će se regulirati uvjeti održavanja i korištenja poslovnog prostora kao i namjena te način godišnjeg usklađivanja cijene zakupa s rastom troškova života.
 
3. Poslovni prostor se daje u zakup u viđenom stanju. Potpisom Ugovora o zakupu poslovnog prostora i primopredajnog zapisnika, zakupnik potvrđuje da je poslovni prostor primio u viđenom stanju i suglasan je da će prostor urediti (ako je to potrebno) o vlastitom trošku kako bi u njemu mogao obavljati ugovorenu djelatnost. Također se zakupnik odriče prava potraživati naknadu od zakupodavca za uložena sredstva u poslovni prostor, s bilo koje osnove (naknade štete, stjecanja bez osnove, smanjenja zakupnine i dr.), bez obzira jesu li sredstva uložena sa ili bez suglasnosti zakupodavca. Izuzetak su slučajevi utvrđeni Poslovnikom o radu Povjerenstva za poslovne prostore trgovačkog društva DRŽAVNE NEKRETNINE d.o.o., o kojima odluku donosi zakupodavac.
 
4. Osim zakupnine, zakupnik se obvezuje plaćati sve tekuće troškove održavanja prostora te troškove koji proizlaze iz korištenja, održavanja i uređenja prostora (struja, voda, telefon, grijanje, spomenička renta, pričuva, komunalna, vodna naknada i drugo).
 
5. Zakupnik ne može vršiti preinake predmetnog prostora bez pismenog pristanka zakupodavca te se i u slučaju pristanka zakupodavca obvezuje sam snositi troškove i odriče se bilo kakvih namirenja istih od strane zakupodavca, te preuzima obvezu nadoknade za svu eventualnu štetu uzrokovanu zakupodavcu, ili trećim osobama uslijed obavljanja preinaka.
 
6. Zakupnik ne može poslovni prostor dati u podzakup.
 
7. Ugovor o zakupu sačinjava se kao ovršna isprava sukladno Zakonu o javnom bilježništvu (Narodne novine, br. 78/93, 29/94, 162/98, 16/07, 75/09, 120/16) te svi troškovi solemnizacije ugovora padaju na teret zakupnika.
 
8. Pisana ponuda za zakup s potrebnim prilozima podnosi se u utvrđenom roku neposredno u pisarnici ili preporučenom pošiljkom trgovačkom društvu DRŽAVNE NEKRETNINE d.o.o., Planinska 1, Zagreb u zatvorenoj omotnici s naznakom:
"NATJEČAJ ZA ZAKUP POSLOVNIH PROSTORA BROJ 1/17 " i upozorenjem koje je potrebno napisati na obje strane omotnice "NE OTVARATI DO 21. prosinca 2017. DO 12:00 sati“.
 
9. Ponude će se javno otvarati u prostorijama zgrade Ministarstva državne imovine, Zagreb, Dežmanova 10, 21. prosinca 2017. u 14:00 sati. Otvaranju ponuda mogu pristupiti ponuditelji ili njihovi opunomoćenici.
 
10. Ponude predane neposredno u pisarnicu nakon isteka roka za podnošenje ponuda ili poslane poštom, a zaprimljene nakon isteka roka za podnošenje ponuda smatrat će se zakašnjelim ponudama i neće se uzimati u razmatranje, nego će biti vraćene Ponuditelju.
 
11. Kontakt informacije:     Tel:      +385(0)1 6346 491,   6346 494,   6346 384,   6346 438
                                            Fax:     +385(0)1 6346 459
 
12. Cjeloviti tekst javnog natječaja objavljen je na internetskim stranicama www.imovina.gov.hr, www.hr-nekretnine.hr i www.hgk.hr, a sve ostale informacije vezane za zakup poslovnih prostora nalaze se na internetskim stranicama www.hr-nekretnine.hr.
 
 
OPĆI UVJETI ZA PODNOŠENJE PONUDA
 
1. Ponuditelj je dužan uplatiti jamčevinu za poslovni prostor u gore navedenom iznosu za određeni poslovni prostor u korist DRŽAVNIH NEKRETNINA d.o.o., na račun broj HR0223900011100807245, s pozivom na broj 21471-117-broj poslovnog prostora (broj poslovnog prostora je broj iz gornjeg tabelarnog prikaza, a odnosi se na broj poslovnog prostora za koji se daje ponuda).
 
2. Najbolji ponuditelj mora na račun iz točke 1. nakon obavijesti o prihvaćanju ponude do potpisa ugovora uplatiti razliku između iznosa jamčevine i iznosa tri mjesečne zakupnine uvećane za PDV iz ponude na ime beskamatnog pologa koji ostaje zakupodavcu do kraja ugovorenog roka zakupa
ili
dostaviti bankarsku garanciju u visini tri mjesečne zakupnine uvećane za PDV i to bezuvjetnu garanciju, izdanu u korist DRŽAVNIH NEKRETNINA d.o.o., plativu na "prvi poziv" i "bez prigovora" izdanu od prvoklasne banke, s rokom valjanosti do isteka ugovora o zakupu, uz dodatni respiro rok od 3 mjeseca, kao jamstvo za uredno ispunjenje ugovora. Ukoliko ponuditelj dostavi navedenu garanciju, DRŽAVNE NEKRETNINE d.o.o. će mu vratiti jamčevinu.
 
3. Ponuditelj je dužan navesti djelatnost koju će obavljati u poslovnom prostoru, koja treba biti u okviru djelatnosti navedenih u ovom javnom pozivu za podnošenje ponuda za zakup poslovnih prostora. Djelatnosti za pojedine poslovne prostore predložene su od strane DRŽAVNIH NEKRETNINA d.o.o. a što ne isključuje mogućnost da su gradovi i općine donijeli odluke o ograničenju djelatnosti na pojedinim lokacijama, te u tom slučaju DRŽAVNE NEKRETNINE d.o.o ne odgovaraju za posljedice zbog nemogućnosti korištenja poslovnog prostora za određenu djelatnost.
 
4. Pravo na podnošenje ponude imaju fizičke osobe koje imaju registrirani obrt ili obavljaju samostalnu profesionalnu djelatnost i pravne osobe.
 
5. Ukoliko pristignu dvije ponude s istim iznosom zakupnine koji je ujedno i najviši ponuđeni iznos zakupnine, ponuditelji će biti pozvani da u roku od sedam dana po primitku obavijesti dostave dopunu ponude
 
6. Neće se razmatrati ponude:
- fizičkih i pravnih osoba koje su dužnici po osnovi javnih davanja o kojima službenu evidenciju vodi Ministarstvo financija – Porezna uprava, te fizičkih i pravnih osoba čija su povezana društva dužnici po istoj osnovi;
- fizičkih i pravnih osoba koji su dužnici s osnove korištenja nekretnina u vlasništvu Republike Hrvatske, a koje su u nadležnosti Ministarstva državne imovine i Državnih nekretnina d.o.o., te fizičkih i pravnih osoba čija su povezana društva dužnici po istoj osnovi;
- pravnih osoba koje nisu solventne;
 
7. Najpovoljnijem ponuditelju neće se vratiti jamčevina ukoliko odustane od ponude, odnosno od sklapanja ugovora o zakupu poslovnog prostora, a isto će se smatrati ukoliko najpovoljniji ponuditelj nakon zaprimanja obavijesti o prihvaćanju ponude ne postupi prema točki 2.uvjeta za podnošenje ponude. U tom slučaju sklapanje ugovora o zakupu poslovnog prostora ponudit će se prvom sljedećem ponuditelju koji je ponudio nižu zakupninu, pod uvjetom da pristane na zakup s najviše ponuđenom zakupninom za isti poslovni prostor.
 
8. Na ponuđeni neto iznos mjesečne zakupnine obračunava se stopa PDV-a, temeljem Zakona o porezu na dodanu vrijednost (Narodne novine, br. 73/13, 99/13, 148/13 i 153/13, 143/14, 115/16).
 
9. DRŽAVNE NEKRETNINE d.o.o. do zaključenja ugovora pridržavaju pravo poništenja natječaja za svaki od naprijed navedenih poslovnih prostora i neprihvaćanja niti jedne ponude.

 
SADRŽAJ PONUDE
 
10. Svaka ponuda mora sadržavati redni broj i adresu poslovnog prostora iz oglasa za koji se daje ponuda.
 
11. Ponuda fizičkih osoba mora sadržavati:
     - ime i prezime ponuditelja;
     - podatak o prebivalištu;
     - OIB;
     - presliku osobne iskaznice;
     - izvornik ili ovjerenu presliku izvatka iz obrtnog registra iz kojih mora biti vidljivo da je ponuditelj registriran za djelatnost koja je oglašena.
 
Osobe koje se u ponudi pozivaju na Zakon o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji, ako ispunjavaju uvjete natječaja i prihvate najviši ponuđeni iznos mjesečne zakupnine, moraju dostaviti i sljedeće dokumente:
- potvrdu o statusu člana obitelji smrtno stradalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata, odnosno zatečenog ili nestalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata (izdaje nadležno tijelo državne uprave prema mjestu prebivališta),
- potvrdu o statusu hrvatskog ratnog vojnog invalida iz Domovinskog rata (izdaje nadležno tijelo državne uprave prema mjestu prebivališta),
- potvrdu o statusu hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata i dragovoljca iz Domovinskog rata (izdaje nadležno tijelo MORH ili MUP),
- potvrdu o ostvarivanju/neostvarivanju prava iz mirovinsko osiguranje (nadležan je HZMO),
- izjavu koja se daje pod punom materijalnom i kaznenom odgovornošću da prethodno nije korišteno navedeno pravo prednosti iz točke 4. Općih podataka, a koja izjava je ovjerena kod nadležnog tijela.
 
12. Ponuda pravnih osoba mora sadržavati:
     - naziv ponuditelja;
     - sjedište osobe;
     - OIB;
     - izvornik ili ovjerenu presliku izvatka iz sudskog registra iz kojih mora biti vidljivo da je tvrtka registrirana za djelatnost koja je oglašena;
     - izvornik ili ovjerenu presliku rješenja o registraciji političke stranke ili udruge građana, ako je ponuditelj politička stranka ili udruga građana, odnosno izvornik ili ovjerenu presliku rješenja o upisu u odgovarajući upisnik za ostale pravne osobe.
 
13. Ponuđeni neto iznos mjesečne zakupnine koji ne može biti manji od početnog.
 
14. Dokaz o izvršenoj uplati jamčevine.
 
15. Izvornik ili ovjerenu presliku potvrde o stanju poreznog duga ponuditelja izdano od nadležne porezne uprave Ministarstva financija, ne starije od 30 dana.
 
16. Izvornik ili ovjerenu presliku BON-a 2 ili SOL-a 2, ne stariji od 30 dana;
 
17. Detaljan opis djelatnosti (specifikacija) koju bi ponuditelj obavljao u okviru oglašene djelatnosti.
 
18. Broj računa prema IBAN konstrukciji računa za povrat jamčevine.
 
19. Ime i prezime, broj telefona, e-mail osobe za kontakt.
 
20. Potvrde, uvjerenja, izvadci i druga dokumentacija ne smiju biti stariji od 6 mjeseci, ukoliko nije drugačije navedeno u ovom javnom pozivu.
 
21. Ako se ponuditelj natječe za više oglašenih poslovnih prostora, za svaki je potrebno dati odvojenu ponudu u posebnoj omotnici sa svim prilozima (izvornike ili ovjerene preslike izvornika) koje ponuda mora sadržavati.
 
22. Ponuda i priložena dokumentacija trajno se zadržava i ne vraća ponuditelju.
 
23. Ponude suprotne ovom pozivu, nepotpune ponude koje ne sadrže dokumente i podatke sukladno ovom javnom pozivu i uvjetne ponude neće se razmatrati.
 

Pisane vijesti