Projekt "Program optimizacije upravljanja državnim nekretninama – faza 2"
Program potpore strukturnim reformama - Instrument za tehničku potporu (TSI -Technical Support Instrument)
Projekt financira Glavna uprava Europske komisije za potporu strukturnim reformama (DG REFORM).
Naziv projekta: „Program optimizacije upravljanja državnim nekretninama - faza 2“ („State-owned property management optimization programme - Phase 2“)
Korisnik projekta: Ministarstvo prostornoga uređenja, graditeljstva i državne imovine
Financiranje: Projekt se financira sredstvima u okviru programa: Instrument za tehničku potporu (TSI - Technical Support Instrument), kojeg vodi Glavna uprava Europske komisije za potporu strukturnim reformama (DG REFORM).
Vrijednost projekta: 500.000 eura
Cilj projekta: Unaprjeđenje strateškog okvira za optimizaciju upravljanja i aktivacije nekretnina kojima upravlja Ministarstvo prostornoga uređenja, graditeljstva i državne imovine, u svrhu gospodarskog, kulturnog, društvenog, demografskog i općeg razvoja Republike Hrvatske, uspostava učinkovitog sustava nadzora u upravljanju nekretninama i praćenja realiziranih učinaka te podrška razvoju investicijskih projekata u svrhu daljnje aktivacije neiskorištenih nekretnina u vlasništvu Republike Hrvatske. Projekt predstavlja nastavak projekta pod nazivom „Program optimizacije upravljanja nekretninama“ , a čiji je završetak planiran do studenoga 2023. godine, odnosno implementaciju preporuka spomenutog projekta.
Implementacijski suradnik/Koordinator projekta: Ured Europske banke za obnovu i razvoj (EBRD), Zagreb
Trajanje projekta: 15 mjeseci
Projekt financira Glavna uprava Europske komisije za potporu strukturnim reformama (DG REFORM).
Naziv projekta: „Program optimizacije upravljanja državnim nekretninama - faza 2“ („State-owned property management optimization programme - Phase 2“)
Korisnik projekta: Ministarstvo prostornoga uređenja, graditeljstva i državne imovine
Financiranje: Projekt se financira sredstvima u okviru programa: Instrument za tehničku potporu (TSI - Technical Support Instrument), kojeg vodi Glavna uprava Europske komisije za potporu strukturnim reformama (DG REFORM).
Vrijednost projekta: 500.000 eura
Cilj projekta: Unaprjeđenje strateškog okvira za optimizaciju upravljanja i aktivacije nekretnina kojima upravlja Ministarstvo prostornoga uređenja, graditeljstva i državne imovine, u svrhu gospodarskog, kulturnog, društvenog, demografskog i općeg razvoja Republike Hrvatske, uspostava učinkovitog sustava nadzora u upravljanju nekretninama i praćenja realiziranih učinaka te podrška razvoju investicijskih projekata u svrhu daljnje aktivacije neiskorištenih nekretnina u vlasništvu Republike Hrvatske. Projekt predstavlja nastavak projekta pod nazivom „Program optimizacije upravljanja nekretninama“ , a čiji je završetak planiran do studenoga 2023. godine, odnosno implementaciju preporuka spomenutog projekta.
Implementacijski suradnik/Koordinator projekta: Ured Europske banke za obnovu i razvoj (EBRD), Zagreb
Trajanje projekta: 15 mjeseci
Aktivnosti:
- 28.11.2024. - Delegacija Ministarstva prostornoga uređenja, graditeljstva i državne imovine u studijskoj posjeti Italiji
- 20.11.2024. - Održana 1. sjednica Radne skupine za izradu Nacrta prijedloga Strategije upravljanja nekretninama i pokretninama u vlasništvu Republike Hrvatske za razdoblje 2026.-2035.
- 04.11.2024. - Održana radionica o budućnosti lokaliteta Perna s lokalnom zajednicom u Općini Orebić
- 22.04.2024.- Predstavljene nove aktivnosti na EU financiranom projektu za bolje upravljanje nekretninama u državnom vlasništvu
- 18.04.2024. - Delegacija Ministarstva prostornoga uređenja, graditeljstva i državne imovine u studijskoj posjeti Španjolskoj
- 29.01.2024. - Delegacija Ministarstva prostornoga uređenja, graditeljstva i državne imovine u studijskoj posjeti Grčkoj
- 17.11.2023. - Predstavljeni rezultati prve faze i najavljene aktivnosti druge faze EU financiranog programa optimizacije upravljanja državnim nekretninama